Quanta burocràcia? Quanta autonomia?



Quanta burocràcia?
quanta autonomia?




Es fan molts projectes, se segueixen molts eixos i s’omplen molts fulls que, de vegades, no saps on et porten.

Mestra de primària 



¿Com s’han de dosificar les reglamentacions i la delegació de responsabilitats perquè l’escola sigui alhora més eficaç, més justa, més universal, en una paraula, més democràtica?

Les pràctiques innovadores no es decreten sinó que es desenvolupen mitjançant els suport als ensenyants, la seva participació en les discussions i en les decisions i el seu compromís en el perfeccionament de la institució.

Andrea Capitanesco,
Universitat de Ginebra


Un currículum democràtic ha d’anar acompanyat d’una organització escolar també democràtica.

M. Teresa González
Universitat de Múrcia


Rebaixem pressió i donem la calma i la tranquil•litat que necessita l’anar fent de l’educació. Simplificació normativa. Projectes educatius democràtics en xarxa vinculats al territori.